Oopperaregatta 2024 purjehditaan jo 38. kerran lauantaina 6.7.2024. Saimaa Ranking-luokkien (= FinRating) lisäksi meillä on perinteisesti myös Club-luokka. Tervetuloa joukolla mukaan kilpailuun!

24.6.2024

Tarkemmat tiedot, kilpailukutsu ja ennakkoilmoittautuminen Saimaan Pursiseurat sivuilla, josta edelleen -> Kilpailutoiminta, jossa Kilpailukutsut -> Saimaa Ranking - kilpailukutsut 2024 -> La 6.7.2024 - Oopperaregatta SlPS -> Info ja ilmoitttautuminen.

•    Nyt kotivesillä hyvä mahdollisuus testata taitoja FinRating-luokissa Saimaan alueen muiden veneilijöiden kanssa!

•    Ennakkoharjoittelua varten voi halutessa käydä Linnasaari-purjehduksessa keskiviikkona 3.7.2024. Siihen ilmoittautumien         ja muut ohjeet löytyvät myös Saimaaranking – kilpailukutsut sivulta.

•    Myös LInnasaari-purjehduksessa on FinRrating-luokkien lisäksi Club-luokka.

•    Huom! SlPS:n jäseniltä ei peritä Oopperaregatassa osallistumismaksua!